Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.
 

Garanciális ügyintézés

Reklamáció menete

Esetleges vásárlói panaszainak bejelentését személyesen, vagy akár postai úton is tmegteheti

Minden esetben kérjük, hogy előbb töltse ki a reklamációs űrlapot és küldje el nekünk!Az űrlap elküldését követően ügyfélszolgálatunk a lehető legrövidebb időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot. Az űrlapon jelölje be, hogy személyesen  vagy postai úton szeretné reklamációját rendezni.

A személyen reklamáció bejelentésének menete

Az reklamációs űrlap kitöltése után egy visszaigazoló emailbe jelezzük, hogy rögzitettü panaszát és elkezdjük az ügyintézését. A Terméket el kell juttatni a Grisport viszonteldaói üzletbe annak érdekében, hogy  válaszolni tudjunk a Vásárló szavatossági igényére, vagy a Vásárló a szavatossági jogait gyakorolhassa.

A személyes reklamációhoz mindenképp szükséges maga a termék, a termékhez tartozó számla bemutatása, amin pontos látszódik a vásárlás időpontja, a vásárolt termék megnevezése és a vásárolt termék értéke.  A terméket átveszik a kollégáink, és mi küldjük szakértőhöz, aki dönt a kifogásrendezés módjáról, és ezt követően Ön az átadás helyén, helyben tudja intézni a reklamáció lezárását is!

 

Postai úton történő reklamáció bejelentés menete

Az reklamációs űrlap kitöltése után egy visszaigazoló emailbe jelezzük, hogy rögzitettü panaszát és elkezdjük az ügyintézését. Kérjük, a küldeményt gondosan csomagolja be (Javasoljuk, hogy a dobozban küldjék és csomagolják fóliába, majd ragasztószalaggal erősítsék meg a csomagolást.) A Terméket el kell juttatni a Grisport központi irodába annak érdekében, hogy  válaszolni tudjunk a Vásárló szavatossági igényére, vagy a Vásárló a szavatossági jogait gyakorolhassa.

Cim: Grisport Központi Iroda, 2400 Dunaújváros Előd u 3

Kérjük, hogy a visszaküldés díját előlegezze meg, jogos reklamáció esetén a postaköltséget visszafizetjük Önnek! Amennyiben reklamációját jogosnak ítéli a szakértő, visszautaljuk Önnek a feladás postaköltségét (átalány összeg a postai csomagfeladás átalány díjszabása alapján), valamint a szakértő döntése alapján rendezzük a reklamációt. Amennyiben a reklamációja elutasításra kerül, erről is értesítjük Önt a lehető legrövidebb időn belül, ez esetben a termék feladásának postaköltsége Önt terheli, az nem kerül megfizetésre részünkről. Amennyiben a szakértő döntése az, hogy visszafizetjük a vételárat, akkor a pénzvisszafizetés banki átutalással történik, a vásárló álltal megadott számlaszámra.

Név
Email
Telefonszám
Termék kódszáma
Vásárlás időpontja
Probléma leírása
Reklamáció rendezésének módja
személyesen
postai úton
Számla csatolása
Képek a hibáról