Garanciális ügyintézés

Reklamáció menete

Esetleges vásárlói panaszainak bejelentését személyesen, vagy akár postai úton is tmegteheti

Minden esetben kérjük, hogy előbb töltse ki a reklamációs űrlapot és küldje el nekünk!Az űrlap elküldését követően ügyfélszolgálatunk a lehető legrövidebb időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot. Az űrlapon jelölje be, hogy személyesen  vagy postai úton szeretné reklamációját rendezni.

A személyen reklamáció bejelentésének menete

Az reklamációs űrlap kitöltése után egy visszaigazoló emailbe jelezzük, hogy rögzitettü panaszát és elkezdjük az ügyintézését. A Terméket el kell juttatni a Grisport viszonteldaói üzletbe annak érdekében, hogy  válaszolni tudjunk a Vásárló szavatossági igényére, vagy a Vásárló a szavatossági jogait gyakorolhassa.

A személyes reklamációhoz mindenképp szükséges maga a termék, a termékhez tartozó számla bemutatása, amin pontos látszódik a vásárlás időpontja, a vásárolt termék megnevezése és a vásárolt termék értéke.  A terméket átveszik a kollégáink, és mi küldjük szakértőhöz, aki dönt a kifogásrendezés módjáról, és ezt követően Ön az átadás helyén, helyben tudja intézni a reklamáció lezárását is!

 

Postai úton történő reklamáció bejelentés menete

Az reklamációs űrlap kitöltése után egy visszaigazoló emailbe jelezzük, hogy rögzitettü panaszát és elkezdjük az ügyintézését. Kérjük, a küldeményt gondosan csomagolja be (Javasoljuk, hogy a dobozban küldjék és csomagolják fóliába, majd ragasztószalaggal erősítsék meg a csomagolást.) A Terméket el kell juttatni a Grisport központi irodába annak érdekében, hogy  válaszolni tudjunk a Vásárló szavatossági igényére, vagy a Vásárló a szavatossági jogait gyakorolhassa.

Cim: Grisport Központi Iroda, 2400 Dunaújváros Előd u 3

Kérjük, hogy a visszaküldés díját előlegezze meg, jogos reklamáció esetén a postaköltséget visszafizetjük Önnek! Amennyiben reklamációját jogosnak ítéli a szakértő, visszautaljuk Önnek a feladás postaköltségét (átalány összeg a postai csomagfeladás átalány díjszabása alapján), valamint a szakértő döntése alapján rendezzük a reklamációt. Amennyiben a reklamációja elutasításra kerül, erről is értesítjük Önt a lehető legrövidebb időn belül, ez esetben a termék feladásának postaköltsége Önt terheli, az nem kerül megfizetésre részünkről. Amennyiben a szakértő döntése az, hogy visszafizetjük a vételárat, akkor a pénzvisszafizetés banki átutalással történik, a vásárló álltal megadott számlaszámra.

Név
Email
Telefonszám
Termék kódszáma
Vásárlás időpontja
Probléma leírása
Reklamáció rendezésének módja
személyesen
postai úton
Számla csatolása
Képek a hibáról